Boeken

Wij hebben het leveren van schoolboeken uitbesteed aan de firma Iddink. De schoolboeken zijn grotendeels gratis. Voor de zomervakantie wordt de benodigde informatie over het bestelproces verstrekt. Bestellen gaat via de website (www.iddink.nl) en wanneer u op tijd bestelt, worden de boeken in de zomervakantie voor het nieuwe schooljaar thuisbezorgd. Op de website van Iddink kunnen ook leermiddelen besteld worden die niet gratis zijn, zoals atlassen, woordenboeken, rekenmachines e.d. Ook kan het zijn dat Iddink bepaalde schoolbijdragen voor ons int.

Veel boeken zijn tweedehands omdat ze meerdere jaren gebruikt worden. Sommige boeken worden in de eerste schoolweek op school verstrekt, zijn eigendom van school en dienen aan het einde van het schooljaar op school ook weer worden ingeleverd. In deze boeken mag niet geschreven worden. Informatie wanneer de boeken moeten worden ingeleverd wordt tijdig bekend gemaakt. Op de afgesproken dag is er op school een inleverteam van Iddink aanwezig. Zij scannen en controleren de boeken. Eventuele schade of vermissingen worden ter plekke vastgesteld en er wordt een inleverbewijs meegegeven. De boeken kunnen eventueel ook op eigen kosten opgestuurd worden naar Iddink.  Doe dit dan wel vóór de inleverdag om een boete te voorkomen!